08 czerwca 2013

O fotografii

Siemka:) Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za tą moją długą nieobecność, ale nie miałam pomysłu o czym napisać post. W sumie teraz też nie mam, ale napiszę cokolwiek. No więc przez te ostatnie kilka dni 
u mnie nic się nie zmieniło. Jedyne co mnie denerwuje to to, że jestem chora i burze są prawie codziennie. A ja nienawidzę burzy. Może pomyślicie, że jestem jaka dziwna, ale ja panicznie od dziecka się boję burzy. Nie cierpię tych grzmotów, błysków, brr! Dzisiejszy post będzie o  fotografii, jak niektórzy wiedzą interesuję się fotografią i chciałabym napisać Wam o mojej historii z tym "dziełem sztuki" czyli jak, gdzie i dlaczego właśnie wybrałam fotografię. Oraz kilka moich planów na przyszłość. Zaczynamy.

Jak zaczęła się moja historia z fotografią?

W zasadzie fotografią zaczęłam interesować się od czasu, kiedy na Komunię dostałam pierwszą cyfrówkę. Wtedy robiłam jakieś zdjęcia, które były w zupełności nieostre, kadry jakieś też dziwne, najważniejsze rzeczy były ucinane, porażka. Z pieniędzy z Komunii kupiłam laptopa i wtedy całkiem przypadkowo weszłam na stronę photoblog.pl, który zmienił moją wizję na zdjęcia. Od 3 klasy zaczęłam zbierać na lustrzankę. Początkowo miał być to Nikon D60 i byłam bardzo zła jak się okazało, że nie ma go w sklepie. Na koniec roku szkolnego uzbierałam potrzebną ilość pieniędzy i razem z Tatą poszliśmy kupić tą moją lustrzankę. Kupiliśmy Nikona D3000, którym obecnie robię zdjęcia. Potem zaczęłam chodzić na jakieś sesje z moją ulubioną koleżanką i tak zaczęłam się "kształcić" w tej dziedzinie. Następnie czytałam różne poradniki i jakoś tak bardziej wkręciłam się w to. Teraz robię zdjęcia o wiele lepsze od tych początkowych, chociaż nadal nie są one takie, jakie bym chciała.

Jakie mam plany na przyszłość? 

Na zakończenie roku chciałabym zakupić stałkę 50mm f/1.8. Strasznie spodobały mi się zdjęcia zrobione przez ten obiektyw, dlatego bardzo go chcę. Słyszałam, że stałki są świetne, pięknie rozmywają tło i takie tam. Jak już kupię tą stałkę to będę szaleć z sesjami, zobaczycie! W dalekiej przyszłości chciałabym również zmienić aparat. Oczywiście jeśli moje zdjęcia będą lepsze, to będę kupować lepsze sprzęty. Również chciałabym zakupić lampę błyskową. Chciałabym także mieć kolejną wystawę fotograficzną (nie chwaląc się, miałam już je dwie). 

A teraz pokażę Wam kilka moich zdjęć:

(Dwa pierwsze to zdjęcia z moich początków, a już kolejne to są z ostatnich kilku miesięcy)
Podoba się Wam notka?:)
Co byście chcieli w następnej?

12 komentarzy :

  1. Ojejku!! Zdrowiej<3
    Bardzo ładne te zdjca, mi sie podobaja te z takim prochem czy czm to jest; p
    Ta w moro tez ma ladne zdjecie: 3
    mam prosb moglabys mi stworzyc taki ssablon tylko w kolorach niebieskichb? O odp prosze u mni na blogu
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To jest mąka :D
      A na pytanie, już odpisuję na blogu :)

      Usuń
  2. Zdrowiej, zdrowiej c;
    Śliczne zdjęcia *u*
    http://check-skylark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa notka, śliczne zdjęcia :) wracaj do zdrowia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia cykasz, duuży plus ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia , naprawdę widać że masz ogromny talent i oby tak dalej ! *.*
    Ogólnie świetne bokeh ci wychodzi na zdjęciach i też sama zbieram na stałkę :D

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam Cię do liebster award blog!
    http://somethingforsoul-body.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia *.* ciekawy blog ;d zapraszam do mnie http://swwagiie.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne te zdjęcia, każda z tych dziewczyn wygląda jak Site model :O
    Też tak chce ! :>
    Burza jest straszna, też się jej boję od dziecka panicznie ! O.O
    Zapraszam do mnie : http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Powinnaś zostać zawodowym fotografem :>
    Życzę powrotu do zdrowia :D
    Zapraszam: burn-in-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Też się boję burzy... Choć już teraz mniej...

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie bardzo ważne:) ♥
/Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy/